Thursday, March 17, 2011

Sepetang bersama RUBY :)

Rasa tak lengkap je kalau pegi kemaman tak bawak si Ruby ni gi main kat pantai. Suka betul dia ni. Yela selalu duduk dalam cage je. Kalu lepas pun setakat dlm bilik. Mana la puas kan.

Hai semua. Nama saya RUBY. Kadang2 org panggil saya RUBIAH or RABIATUL ADAWIYAH. Hee :)

Apo bondo la ni..? wink..wink..

Cover cun..cover cun..tuan RUBY nak amik gambar la..

Haa.. Tau tak ni lah first time RUBY belajar mengorek tanah. Sebelum ni kalau aku bwak die g pantai or taman..tak penah pulak nmpak die mengorek..

Dah syok2 mengorek.. Die 'melepas' laa..alahai RUBY..
:)

Nyam...nyam..

" Cepatla jalan..RUBY nak g sana la..ish lambat nooo pakcik ni" huh..tengokla Nazir ni malas betul dia nak melayan RUBY..mana x nye sekejap ke sana, sekejap ke sini.. Aku pun penat...ahah

Jeng...Jeng..Jeng..

Aduhhh...gatalnye hidung..

Haii..awk..nama saya RUBY..nama awk ape??

Meow: Dia ni spesies ape ek? Telinga panjang semacam je aku tgk..

2 comments:

pu3comey said...

teringin nak jumpe die! (:

PeNaBuRuK said...

nk jumpa sape..? arnabnye ke? tuannye ke? heheh