Wednesday, January 12, 2011

Hari yang tak ade class



Hari Rabu: Tak da class.

Dua minggu ni ak dok asek pikir apa aku nak buat setiap hari rabu. Kalau tido lama bangun pening kepala pulak. Nak ber F bing busan seh. Hari2 FB leh tepu otak aku. Last week aku dah isi rabu aku dengan ber F bing. So rabu ni aku terpaksa tukar selera sikit supaya aku tak ke tahap hantuk kepala kat dinding. Huh!

Itinerary Hari Rabu 12 Januari 2011

11. 40 a.m : Bangun tido. Terus bangun dan menonong g bilik air.

12. 45 p.m : Sudah kuar dari bilik air. Amacam lama x aku berendam? Huhu.

12. 55 p.m : Dah siap dan terus kuar. Siap kejap2 suda. Ta payah lama2.

1. 10 p.m : Pegi MEGAMALL g bayar saman. Cinabeng punye MPK boleh pulak prasan kete aku ta de kupon parking. Ceyt!

1. 20 p.m : Selamat sampai d ECM. Dan aku terus menerjah GSC gi beli tiket daa.


ni dia cite yang aku tengok. Hantu thailand daa. Nak wat mcm ne tiket tuh je yg paling cepat. Punyalah takut bosan, aku kuatkan diri g tengok cite hantu sorang2. Haha..

1. 30 p.m : Dah ada dalam hall. Sambil duduk bersila dan menikmati fish and chips yg lazat. Haha. Makan je keje.

3. 00 p.m : Finally! Crite habis. Aku kuar. Then jalan2 window shopping. Sambil tuh aku gayut telefon ngan bestfren aku. Heh. Planning2 la ape lagi. Hak!

3. 45 p.m : Pegi beli KFC siap2 tapau bawak balik rumah. Balik2 fast food. Mane tak bosau Miza oii.

4. 00 p.m : Selamat kuar balik dari ECM dan balik rumah la.


Ini aktiviti rabu ni. Rabu depan ape crite pulak. Huhu. Tengah dok pikir ni. Biasala kelas baru mula ni memang ta de keje. Cuba dah tengah2 nnti, belambak la weyh. Huhu.

No comments: