Saturday, January 15, 2011

Tik Tok Tik Tok

Apsal hari ni cepat sgt la mse berlalu. Rasenye tadi aku baru start ngadap laptop pkul 6. Pastuh tgk jam dh pukul 9.35! Ceyt!

Hari ni ta da wat ape pun. Penat berjalan je ptg tadi. Ingat bole hilang letih, rupanya fizikal aku telah di tambah dengan penat MENTAL yang sangat kritikal! Amacam? Mau buat apa. Punye nak cari ilham aku dah dengar lagu:

1. Tolong ingatkan aku by Ana Raffali (12 kali)
2. Sepi by Yuni Shara ( 3 kali)
3. What's my name by Rihanna ( 2 kali)
4. Love is punishment by K. will ( 2 kali)

Tapi sampai skang ilham yang aku nak tu, Ta muncul2. Huh! Berat. Berat. Skang ni tengah cari ilham lagi nak buat ape smpai aku dpt ilham yang aku nak cari tuh. ( Ape punye ayat daa?)

Haha. Tengah kecelaruan idea memang macam ni. Tulis pun dah ta betul. Ape aku merepek pun aku ta tau. Tapi yang penting. Hari ini aku sangat sedih dengan apa yang aku rasa.

Sekian :(

No comments: