Thursday, January 20, 2011

Preview ini buku..

Komen:

1. Sepanjang aku baca berpuluh2 novel cinta, yang ini paling berbeza.

2. Ending tetap sama, tapi jalan cerita lain sama sekali.

3. Bersahaja dan tidak terlalu jiwang!

4. Buat pembaca ternanti2 dan nak tahu ending dengan cepat.

5. Bahasa yang ringkas dan senang difahami.



Ini lah salah satu hobi yang paling aku ta boleh tinggal. Baca novel. Bagilah tebal macam mane pun aku tetap akan habis kan. Tapi bagila aku buku pelajaran yang senipis mana pun, belum tentu aku akan baca habis. Haha.

Buku ni memang lain dari yang lain. Sebagai pembaca novel yang hardcore macam aku ni, memang cari novel cinta yang lain la dari sebelum2 ni. Jalan crita dia simple, mula2 benci tapi lama2 jadi suka then salah faham, putus. Lepas beberapa tahun jumpa balik then bersatu. Simple kan?

Tapi cara penyampaian dia tu yang lain, tak membosankan. Dan kita tak boleh mengagak apa yang akan jadi seterusnya. Thumbs up for
NIA ARISSA!

Heh. Ni la je yang aku nak komen ye. Pada yang lain2 yang minat sama macam aku ni. Jangan lepaskan peluang
READ THIS BOOK! Korang confirm takkan kering gusi. Hee :)

No comments: